Thursday, September 18, 2008

2006-2008..


2006-2007..

Early 2006.. organised bbq ngan Muk utk budak2 batch aku.. First time laa berkenalan ngan dak pompuan setelah 8 tahun!! Lain2 Tadek ape yg menarik sgt.. kelas, ponteng kelas, tiru assignment, pergi Holiday..
Aku tinggal ngan Muadz for 2 years.. Thanks Muadz kasik aku tumpang umah ko.. huhuu..
Mula kenal2 masyarakat Malaysia di Adelaide. Kagum dengan beberapa character yang boleh dijadikan contoh..
3 kali merasai summer kat OZ.. panas gilee.. pernah experienced max 47 degrees. time panas2 nie, activity menarik.. pegi beach aaa.. ahahaa

2008..
Final Semester.. Tahun bepersatuan. Tahun yang melihatkan Malaysian Students Societies menjadi lebih matang. Hubungan kerjasama lebih erat antara MASCA, MISSA, UMNO SA, MySA juga secara tidak langsung ISSUA. Pernah suatu ketika dulu adanya barrier antara setiap persatuan utk bekerjasama sehinggakan pernah aku panggil wakil2 setiap persatuan (Masa langkah bermula 2007) untuk duduk berbincang dan meletakkan priority agar hubungan kekeluargaan ini dapat berterusan.. jgn sampai jadi mcm Melben n Sydney..
Terima kasih byk2 kepada semua yg terlibat dlm mana2 persatuan.. byk activity2 menarik sepanjang 3 thn kat Adelaide.. Special thanks to all my committee members and BMH members, personnal thanks to my housemates..


Ex-Presidents: ISSUA (07/08), ISSUA (06/07), MASCA (07/08), MISSA (06/07)


Thanks guys: MASCA SA 07/08


MASCA: Malaysian Students' Council of Australia
MISSA: Malaysian Islamic Society of South Australia
MySA: Malaysian Students Association, University of South Australia
ISSUA: Islamic Student Society of University of Adelaide

3 comments:

Munir said...

thanks to u gak mongger....

Anonymous said...

thanx byk2 4 d experience mongger!! it was priceless!! =)

p/s: nnt aku dtg 'mongreh' kat rumah ko lg..hahaha =p

Izrul Zainal Abidin said...

munir: you are welcomed..

rumate hijaz: dtg2 sementara aku masih ada huhuu